• ベストアンサー

英訳お願い致します

creepydudeの回答

• ベストアンサー
回答No.1

It's me, who gets exited in the middle of the picture. This is a picture that I took when I went to my favorite artist's gig. The left side is me, and the right is my friend. This is a picture of my family that we took in Hokkaido. This is a picture of the trip with my mom. 「相方」をどう訳すかが状況がわからないのでなんともいえません。 friendとしておきました。