• 締切済み

英語への翻訳をお願いします。

英語への翻訳をお願いします。 メールをありがとう。あなたは忙しいのね!実は、あなたからのメールが来ない間、嫌われたのかと心配してたの。でももう大丈夫。 これからは気楽に待つことにするわ。 東京はここ1週間で急に寒くなったの。しかもずっと雨が続いたわ。おかげで洗濯物が乾かなくて困っちゃう! 私は大学でデザインについて勉強しているの。来年にはコースの選択があるから、織物や染め物を勉強するコースにいこうと思ってるの。あなたのように、やりがいのある仕事に就けるように頑張らなくちゃ! 写真をありがとう。ちゃんと受け取ることが出来たわ。12月までの間、写真を見てあなたのことを思い出してるわね。私も写真を添付したのだけれど、携帯からのメールだから、写真が小さくて見えないかも…。大学の友達との写真です。

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

* Thank you for your e-mail. * You are as busy as a bee! * I was worried that you might not love me any more while I was waiting for your e-mail. * But I am OK now. * I decided to wait for you patiently with an easy feeling from now on. * It became cold suddenly in Tokyo this past week. * Besides it has been raining on and off. * I am troubled because my laundry does not dry thanks to the rain! (thanks to は皮肉です。中立的に書けば because of を使って下さい) * I have to choose a course next year and I intend to take the course studying a textile and dyed goods. * I think I am going to try hard so that I will be able to get worthwhile work as you do. * Thank you very much for the photographs. * I received them properly. * I think I am going to remember you seeing the photographs till December. * I attached a photograph, too, but it might be too small because it is attached to the e-mail from my mobile telephone. * It is a photograph taken with a friend of mine of my university. 参考になれば幸いです。