• ベストアンサー

英文に変えて下さい(人дく。)

英文に変えて下さい(人дく。) お願いします!! 金曜日は、せっかく誘ってくれたのに次の大会の説明会のせいで行けなくなってしまったの、本当にごめんね。 また遊べる日を教えて貰えるかな? です。本当に、お願い致します。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

Thanks so much for inviting me this Friday, but unfortunately I have to attend a meeting for the upcoming tournament so I won't be able to make it. I'm really sorry. Maybe we can get together another day, when is good for you?

annaaaaaaa
質問者

お礼

参考になりました。ありがとうございました☆