• ベストアンサー

以下の文章を英訳いただけないでしょうか?

yumetanosiの回答

回答No.2

I'll have Daniel work on the illustratin. We also need the attached data to comply with the illustration. I wonder who I should contact in this concern. Please see the attached. Thank you in advance.

mebiko
質問者

お礼

本質問はこれで締め切らせていただきます。 皆様、ご協力ありがとうございました。