• 締切済み

英訳してください!!

英訳してください!! 英語の宿題でスピーチの原稿を作らなければいけないのですが 英訳できず困っています。 下の文章を英訳してくださると光栄です。 私はごみの分別は大切だと思う。 ごみを分別しなければ環境は悪くなる。 しかしごみの分別は地域によって大きく異なっていると思う。 まず、横浜市はごみをプラスチック、燃えるごみ、古紙、缶と瓶に分けている。 また、私の行っていた小学校ではプラスチックを2つに分けたりとさらに細かく分けていた。 それに対して、今私が通っている○○のある川崎市ではごみは2つにしか分けていない。 初めてそれを知ったときは驚いた。 しかし今では川崎市に慣れてしまった。 次に環境というのはみんなが協力しなければいけないと思う。 なので、川崎市と横浜市のようなことではいけない思う。 私は川崎市がどうしてあまり分別をしないのかは知らないが、 横浜市が分別に積極的な理由は小学校のころ話を聞いたので知っている。 私輪横浜市の考えは正しいと思う。 今地球温暖化が進行している。 私は身近なことからやっていきたいと思う。 そのためにもごみの分別は大切だと思う。 少し文をかえてもいいので英訳してください!! お願いします。

• 英語

みんなの回答

noname#107182
noname#107182
回答No.1

I think that the classification of the garbage is important. The environment worsens if I do not separate garbage. However, I think the classification of the garbage to be different greatly by an area. At first Yokohama-shi divides garbage into plastic, burning garbage, wastepaper, can and bottle. In addition, I divided plastic into 2 in the elementary school which I went and I was smaller and divided it. In contrast, I divide the garbage into only 2 in Kawasaki-shi with ○○ which I pass now. When I knew it for the first time, I was surprised. However, I have been used to Kawasaki-shi now. The environment thinks that everybody must cooperate next. So should not be to seem to be Kawasaki-shi and Yokohama-shi; think. I do not know why Kawasaki-shi does not separate it very much, but Yokohama-shi knows the positive reason for classification because I heard a story in the days of an elementary school. I think that the thought of I ring Yokohama-shi is right. Global warming moves now. Because I am imminent, I want to get along. Therefore I think that the classification of the garbage is important. 直訳ですが・・・ これを英語の先生などに直してもらえばいいと思いますよ