• ベストアンサー

和英の翻訳をお願いします

gtrfdの回答

• ベストアンサー
  • gtrfd
回答No.1

There is only eight cm width of the examination container though it reported before. Please cut the size of 7cm or less by 8cm or more in length and breadth in the photograph. There is a possibility that the judgment of the examination errs when another solvent etc. adhere when cutting it. Please note it enough. 参考程度にどうぞ。

kpgbm353
質問者

お礼

ありがとうございました。大変、勉強になりました。