• 締切済み

英訳。誰か・・・ヘルプ。

saigonoameの回答

回答No.2

The word to love is easy but cally out is hardly. Therefore  people are living. Don’t think whom I´m nothing a good  point. So that your smile makes all of people happy. Even such a beautiful rose looks come out color in comparison with you. こんな風にも訳せます。 すみません、なぜかスペースがきれいに開けられないです。   

yuki_1995
質問者

補足

なるほど! ありがとうございます。 英語力が低い僕でも理解できそうです。 ホントにありがとう!