• 締切済み

訳してください

koikechanの回答

回答No.4

I spent realy an amazing time with you during 2 years. I am afraid that I bothered you about a lot of problems untill the last time for example Australia, Class, and so on . ○○ is you and our home town. Please come back to us again.