• 締切済み

演奏会の広告をサイトで掲載したいのですが

私は外国人で今年の夏に来日しファゴットのコンサート&公開レッスンを開催する者ですが、音楽事務所を通じていないのでより良くお知らせをするためにサイトを利用して内容を宣伝を希望しています。時間が掛からずにサイト掲載ができるようなものがあったら教えてください。おねがいいたします。

みんなの回答

• v-i-o-l-a
回答No.1

I play the viola. [Concert Square] http://www.concertsquare.jp/ http://www.concertsquare.jp/?page=PR01 Professional Player can entry free. The bulletin board for advertizing a concert of Japan is a thing of a for [ amateur ] in most. I am sorry that there is little information. Japan Bassoon Society(JBS) may help you. http://orchestra.musicinfo.co.jp/~jbs/

ItalyFg
質問者

お礼

THANKS FOR THE INFORMATION AND THE ANSWER IS SO FAST! I HAVE GONE TO SEE ON THE SITE AND I HAVE BEEN ABLE TO PUBLISH AROUND 2 PAGES. I HOPE THAT THE PEOPLE COME. HOWEVER ITS INFORMATION WERE VERY INTERESTING. THANKS !!