• ベストアンサー

問題集で・・・

友達に借りた英語の問題集で、わからないところがありました。 しかも、友達曰く、答えなくしたから だそうです。 なので、教えてもらえたら幸いです・・・。 よろしくお願いします ( )内の語句を並べ替えて、文を完成しなさい 1 We (swimming/play/either/can/or/go)tennis. 2 He dropped by my office (also/not/the following day/only/but/that day). 3 The graduation (both/made/happy/them/and/feel)sad at the same time. 4 (I/nor/sure/saw/I'm/neither)heard anything steange. 1は We can play go either swimming ore tennis 2 He dropped by my ofiice not only that day but also the following. 3 まったくわかりません 4 I'm neither sure saw nor I heard anything strange.でしょうか・・・ 1,2はなんとなく自信はあるのですが、3,4がまったくわかりません よろしくお願いします

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#21327
noname#21327
回答No.2

1. We can either go swimming or play tennis. 3. The graduation made them feel both happy and sad at the same time. 4. I'm sure I neither saw nor heard anything strange. ではないですか。

その他の回答 (1)

回答No.1

The graduation made them feel both happy and 他の回答は問題ないです。