• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

さらっと和訳をお願いします

• 質問No.8038805

お礼率 2% (14/485)

I have got neither account on ebay nor on paypal service. Could you please sell the requested blades using other metods, not via ebay? Normally, selling company send an invoice together with ordered goods to our Institute and we pay within 30 net days after the delivery. Our institute can also cover shipping costs (~50$).

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.2
  • ベストアンサー

私はeBayもPayPalも利用していないんですが、そのbladeをeBayじゃない他の方法で売ることって出来ませんか?
普通、販売業者は明細書と一緒に商品を送って、代金は配送後に注文が確定してから30日以内に払うんです。
私たちは50ドルまで配送料を負担します。

bladeにも色々あるので、そこは訳せませんでした。

その他の回答 (全1件)

• 回答No.1

ebay, paupal以外の送金方法で刀剣売ってはしいの。
できる?