• ベストアンサー

affordanceというのはどういう意味でしょう

Jade_Yunの回答

• Jade_Yun
回答No.11

The definition is a (usually used with can, could or be able to, especially in negative sentences or questions) to have enough money to be able to buy or do something. これを読めばわかりますよ〜 とても簡単です。

kaitara1
質問者

お礼

そうですね。