• ベストアンサー

翻訳お願いします 日→英

日本からアクセスできなくなってしまったのでこれまでの全ての取引履歴のCSVファイルを送ってほしいです

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Nakay702
回答No.2

以下の3とおりの訳をお答えします。 (1) I would like you to send me the CSV file of all my transaction history so far, because I cannot access it from Japan. (日本からアクセスできなくなってしまったので、これまでの全ての取引履歴のCSVファイルを送ってほしいです。) (2) I would like to receive the CSV file of all my transactions to date, but I can't access it from Japan. Please send it to me from there. (これまでの全ての取引履歴のCSVファイルが欲しいのですが、日本からはアクセスできません。そちらから送ってください。) (3) I can't access the corresponding site from Japan for some reason, so could you please send me my CSV file of all the transactions to date? (なぜか該当するサイトに日本からアクセスできなくなってしまいましたので、これまでの全ての取引履歴のCSVファイルを送っていただけますか?)

その他の回答 (1)

noname#250479
noname#250479
回答No.1

Your website is no longer accessible from Japan. So could you please email me a CSV file containing the history of all our previous transactions? Thank you.