• 締切済み

英語に訳してください

お誕生日おめでとう。 去年の誕生日はまだ知り合って間もなく お互いの事もよく分からない関係だったね。 あの時は、今もこうして素敵な関係が続くと思ってもいなかった。でも、こうして今回も一緒にお祝いできて本当に嬉しい。この1年あっという間に過ぎたけど、私にとってとても充実して濃い時間だった。それはあなたと過ごした時間が素敵だったから。これからも辛い時、楽しい時、どんな時も一緒にいるね。また来年もこうして一緒にお祝いするのが楽しみ。あなたにとって今日が最高の日になりますように。産まれてきてくれてありがとう。

• 英語

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

A Happy Birthday to you! At your last birthday we did not know much about each other. At that time I did not imagine our wonderful relationship would last this long. I am really happy that we can celebrate it together like this. The last year went fast, but it was a very meaningful year for me, because the time I spent was wonderful. Let's stay together through thick and then. I am looking forward to the next one. May this day be your greatest. Thank you for coming into my life.