• ベストアンサー

英訳お願いします!

今日は父の日だから気持ちよくあなたと話がしたかのに、いきなり電話で私を疑いあなたは嫌な気分にさせた。たなたはいつもそうだ。私 私は夜中まで仕事をして疲れているのにほかの誰かとデートを続けているとあなたはいつも私を疑う。もうそんなあたに私はウンザリきています。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Since today is Fathers Day I wanted to have a pleasant talk with you, but on the phone you suspected me of something and spoiled it. You always do that. I had to work until late at night and I was tired, but you suspected I was dating someone. I am sick and tired of your suspicions.

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうございました! 助かりました