• ベストアンサー

下の日本語文を英語の文にお願いします!

今から私の将来の夢についてお話します。 私には小さい頃からの夢があります。それは、警察官になることです。 なりたい理由は3つあります。 1つ目は、犯罪に苦しむ人々を助けたいからです。 2つ目は、兄妹で警察官になって親に恩返しがしたいからです。 3つ目は、大切な人を犯罪から守りたいからです。 警察官になるためには、とても努力しなければいけません。 先に警察官になった兄を追いかけつつ、いつか追い越せるように頑張りたいと思います。 絶対に夢を叶えて大分の町の安全を守りたいので、皆さんも応援よろしくお願いします。 ご清聴ありがとうございました。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I am going to talk about my future dreams. From the days when I was a child my dream has been to become a policewoman, for three reasons. First, I want to help people who are suffering from crimes Second, as a brother-sister team, want to repay my parents for all they have done for us Third, I want to protect important people from crimes. To become a policewoman one has to work hard. I want to follow the footsteps of my elder brother who already is a policeman and overtake him some day. Because I am determined to make the City of Oita a safe place fulfilling my dreams, I would appreciate your support. Thank you.

aika1365
質問者

お礼

とても早くて助かりました!ありがとうございます!!!