• 締切済み

【和文英訳】の質問です。

「責任も立場もあるでしょうけど、自分が壊れる前に逃げ出す道もあります。」 ※この日本文を英訳していただけないでしょうか 宜しくお願い致します。

みんなの回答

• koncha108
回答No.2

Having your responsibility and position, but runaway is everytime one of your option to take in stead of self-destruction. あなたの責任と立場はあると思うが、自分自身が潰れる代わりに逃げ出すと言う選択はいつもあります。

• SPS700
回答No.1

I: guess it might have something to do with your responsibility and the position you hold, but one way is to get out before you self-destruct.