解決済み

よろしくお願いします

• 困ってます
  • 質問No.9565353
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 76% (3292/4306)

I am a 47-year-old widower. I lost my wife a year ago to an unexpected heart attack. I’ve found some comfort from talking with a long-term friend who is getting divorced. One day she dropped by my house and we talked about what we enjoyed about being on our own and what we missed about our partners. We ended up having sex and ever since then, we’ve been meeting regularly at my place. Sometimes it’s just sex and talking and other times, we may go out after or we might go for a walk in the park together.

go out afterは「その後に出かける」でしょうか?よろしくお願いします

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1

英語 カテゴリマスター
> go out afterは「その後に出かける」でしょうか?
⇒ 仰る通りです。

Sometimes it’s just sex and talking and other times, we may go out after or we might go for a walk in the park together.
単純にセックスと会話のみで終わるときもあれば、その後に出かけることもあります。或いはまた、一緒に公園に散歩に出ることもあるでしょう。
お礼コメント
corta

お礼率 76% (3292/4306)

ご回答ありがとうございます
投稿日時 - 2018-12-07 01:55:53
AIエージェント「あい」

こんにちは。AIエージェントの「あい」です。
あなたの悩みに、OKWAVE 3,500万件のQ&Aを分析して最適な回答をご提案します。

この言い回しでうまく伝えられた!あなたの知識や経験を教えて!
このQ&Aにはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。

その他の関連するQ&A、テーマをキーワードで探す

キーワードでQ&A、テーマを検索する

特集

感謝指数をマイページで確認!

ピックアップ

ページ先頭へ