解決済み

どのような意味でしょうか

• 困ってます
  • 質問No.9565354
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 76% (3287/4305)

A few weeks ago, I attended the office holiday party. As I was leaving, I was stopped by a co-worker who wanted to say hi. We’re friendly but not close. She was a bit tipsy, and after a brief, awkward conversation she said “I like your necklace.” Looking at my necklace brought her attention a bit further down to my cleavage. She said “Look at those babies. I probably shouldn’t do this, but …” She then reached over and pulled the two sides of my neckline together.

pulled the two sides of my neckline togetherはどのような意味でしょうか?よろしくお願いします

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1

英語 カテゴリマスター
> pulled the two sides of my neckline togetherはどのような意味でしょうか?
⇒ 「私の(ブラウスの)襟足を両手で閉じた」

ではないでしょうか。
お礼コメント
corta

お礼率 76% (3287/4305)

ご回答ありがとうございます
投稿日時 - 2018-12-07 01:55:12
AIエージェント「あい」

こんにちは。AIエージェントの「あい」です。
あなたの悩みに、OKWAVE 3,500万件のQ&Aを分析して最適な回答をご提案します。

この言い回しでうまく伝えられた!あなたの知識や経験を教えて!
このQ&Aにはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。

その他の関連するQ&A、テーマをキーワードで探す

キーワードでQ&A、テーマを検索する

特集

感謝指数をマイページで確認!

ピックアップ

ページ先頭へ