• 締切済み

日本では車は車道の左側を走る。

日本では車は車道の左側を走る。 日本の学校は生徒が清掃する。 日本では車の免許が取れるのは18歳からである。 日本の中高生は制服がある。 日本の首都は京都である。 日本ではお酒を飲めるのは18歳からである。 これ英語に訳してください!

• 英語

みんなの回答

回答No.3

In Japan, >Cars keep to the left. >In elementary, junior-high, and high school students, they clean their school by themselves. >A car license can be held from age 18. > Most of elementary, junior-high, and high school students wear the uniforms at their school. > Kyoto is the capital city of Japan. > The drink age is age 18. 簡潔に書いた方が通じやすいでしょう。 以上、ご参考まで。

回答No.2

In Japan the car runs on the left side of the roadway. The students clean the schools in Japan. In Japan it is 18 years old to get a car license. Japanese middle school girls have uniforms. The capital of Japan is Kyoto. In Japan, you can drink alcohol from the age of 18.  

noname#229393
noname#229393
回答No.1

In Japan, the car runs on the left side of the driveway. Students Clean Japan School. In Japan, it is 18 years old to get a car license. Japan teenagers have uniforms. The capital city of Japan is Kyoto. In Japan, it is eighteen years old to drink alcohol. 以上です。