解決済み

よろしくお願いします

• 困ってます
  • 質問No.9385318
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 52% (935/1787)

I’m 27 years old and I’ve been dating this guy for a couple of months now. I really like him, but I’m starting to wonder where this is going.
He only ever wants to hang out one or two times per week. If I text him or Snapchat him to hang out any other time, he doesn’t respond. Then, he’ll hit me up on his timetable like nothing ever happened.
On top of that, he doesn’t go down on me. He’s gone down there one or two times max in the whole time we’ve been seeing each other. Meanwhile, I go down on him all time.

hit me up on his timetableと、ここでのgo downの意味を教えてください。よろしくお願いします
通報する
  • 気になる
    質問をブックマークします。
    マイページでまとめて確認できます。

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1
レベル14

他カテゴリのカテゴリマスター
 Hit me up on his timetableと、ここでのgo downの意味を教えてください。

1。 Hit me up on his timetable

(まるで何事もなかったかのように )彼の日程に合わせて(=彼の都合のいい時に)私に当たって来る(=連絡して来る)。

2。と、ここでのgo downの意味を教えてください。

go down (on) は普通の性交ではなく口を使うことでしょう。
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=go+down+on
お礼コメント
corta

お礼率 52% (935/1787)

ご回答ありがとうございます
投稿日時 - 2017-10-13 09:09:15