• ベストアンサー

英文を教えて下さい。お願いします。」

せっかくですが、私はXXに興味があります。 ですがカタログを見て気に入った物があるか見てみます。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.1

Sorry, but I'm rather interested in XX. Anyway, I'm gonna look into the catalog and I'll tell you if I find something I would like.