• ベストアンサー

英訳してください(>_<)

英訳してください(>_<) 雪を見ながら温泉に入ると良いよ! 日本にはたくさんの温泉があるけど、中でも草津温泉は評判が良いよ。私は行ったことがないけどね。 どうぞよろしくお願いしますm(__)m

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.2

Looking at snow all around while you are enjoying hot spring is something else. There are many hot springs in Japan and though I have never been there, I have heard nothing but good things about the one at Kusatsu.

sakurasaku2729
質問者

お礼

英訳してくださって本当にありがとうございましたm(__)m

その他の回答 (1)

回答No.1

When I see snow, I feel like going to a hot spring. In Japan there are lots of hot springs, but in Kusatsu, they're especially famous. Still, I haven't been to any of them yet.