• ベストアンサー

英文を教えてください。

lisa6708の回答

• lisa6708
回答No.3

少し意訳してみました。 気になる商品をA、B、Cとします。 I am interested in your products A , B and C. Would you please show me any pictures which the model wear them for my reference, if you have? And when is the new products available?