• ベストアンサー

英訳してください

ayumi9821の回答

• ayumi9821
回答No.3

案内所として回答します。 Isn't it possible to get a road by hearing it at the infomation bureau there? Use the road which is early as much as possible to the Tokyo station. Isn't it possible to get a road by asking the hotel it with the telephone? で、どうでしょうか。

noname#248380
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。参考にさせていただきます。

noname#248380
質問者

補足

案内所です。変換ミスしました。