• 締切済み

英語で

Cetlaの回答

• Cetla
回答No.3

You speak Japanese very well(very goodでも良い) Your Japanese is great(very goodでも良い) Japanese you speak is very good(greatでも良い) You speak very good Japanese. 大抵私は You speak Japanese very well を使います。 なんとなく一番言いやすい気がするので。