• 締切済み

至急教えて下さい!!!

8月12日に大韓航空仁川から福岡空港到着の便に乗る際に赤いフレームの眼鏡を紛失してしまいました。 大韓航空福岡支店及び福岡空港に確認しましたが届いていないと言われました。 なので恐らく仁川空港に忘れたのではないかと思います。 メールで問い合わせをしたいのですが、辞書をひいても検索しても英文がいまいちわかりません。 例文等ありましたら教えてください。お願いします!!

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.2

To whom it may concern, Lost & Found at Inchon International Airport, I lost a pair of glasses with a red frame on it when I got on a plane to Fukuoka Airport. I asked people at Fukuoka Airport and Fukuoka Branch of Korean Airline but they did not have those glasses. So I must have left them at Inchon International Airport. My flight No. is XXX. Please tell me what to do. Thank you. 最後にどうしたらよいか教えて下さいの一文を付け加えました。 ご参考になればと思います。

• SPS700
回答No.1

Lost and Found Inchon International Airport Inchon, South Korea I left a pair of glasses with red frame at the Inchon Airport on August 12, 2014. My address in Japan is: 123, X-machi, Y-shi, Z-ken, Japan 〒456-7890. My email address is: derwt@wer.com If found I would appreciate your contacting me. I took Korea Airlines Flight #XYZ to Fukuoka on that day. Sincerely, W. Suzuki