• 締切済み

一般動詞の肯定文

一般動詞が一つもかぶらない一般動詞の肯定文を30個教えてください

• 英語

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.3

補足 Him-hymnです。1つ否定文を入れてしまいました。 No one answered. →Someone answered. と訂正します。

• Him-hymn
回答No.2

I took a bath. I like dogs. He knows the truth. He can swim two kilometers. I sleep for seven hours. I need something to eat. I bought three books yesterday. I made this cake. I showed him my pictures. I drew these pictures. I think of my good friend. She often cries. She rides a bike to school. She studies English and French. Please bring some food for the party. Tom broke the window. He knocked on the door. No one answered. Someone killed the boy. School begins in April. It ends in March. I tried that many times. The news surprised everybody. They built the house in one month. She prayed to God. I enjoyed the meeting. The door opened. I called him up many times. I visited the museum. Soseki wrote this book. 以上でいかがでしょうか。

回答No.1

Run. Walk. Stand. Sit. のように、知っている動詞を大文字で始めれば。肯定の命令文ができます。完全自動詞なら一語で文が成立します。