• ベストアンサー

英語にしてください(^o^)

felice1919の回答

• ベストアンサー
回答No.1

World cup's team of Japan was regretable. I wanted to watch the scean that they won the game once. The team of Holland has been playing very well untill now so it will be geate that they will play well next too. You know the Japanese bear company very well. I was surprised it. Grolsch is like Asahi, isn't it. I drink Asahi bear well because it has little bitter taste. Thank you for the graphic of Grosch. It has really characteritic! 細部は言い換えてみてください。 うまく通じるといいですね。

putarou2
質問者

お礼

ありがとうございます!!