• ベストアンサー

次の日本語を英語にしてください。

こんにちは。OOと申します。 この物件に興味があります。 見学可能な日時と、入居条件、審査などについて教えてください。 私は英語を喋れませんので、よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.2

Dear XXX This is xxxxx(Mr.) I am a Japanese potential tenant who is looking for real estate to rent. I am interested in your handling item ( XXXXX. No. xxxxxxx) Please advise follows in return. 1) Available date/time to visit the place, 2) Conditions (include (such as) background check, Bank balance etc, ) In the meantime, please note I am not good at Speaking English. Thanking in advance Best RGDS XXXX

urutoramann453
質問者

お礼

ありがとうございました。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

My name is ○○. I am interested in this listing. Please let me know the date and time when I can see the property, conditions for moving in and required tests. I cannot seak English. Thank you.

urutoramann453
質問者

お礼

ありがとうございました。