• ベストアンサー

申し訳ないですがお願いします(*_*)

ちょっと最近忙しくて返事返せなかったよ。ごめんね。 あなたが録音した英語は聴き取りやすかったです。 スローで喋ってくれてありがとう。 あなたの声はとってもセクシー! あなたのお母さんは私と遊ぶことに心配してませんか? 大丈夫ですか? これをすいませんが英語にお願いします! なんどもなんどもすいません。(*_*)

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I'm sorry I haven't replied you because I've been busy these days. The English you recorded for me was quite easy to understand. Thamk you for speaking slow and your voice is so sexy, I guess. Is your mother worried about going out with me? Isn't it alright with you?

hw3425678
質問者

お礼

とても助かりました~(≧∇≦)本当にありがとうございます(≧∇≦)