• ベストアンサー

ざっくりと英訳をお願いします。

Nebusoku3の回答

• Nebusoku3
回答No.2

自分の好みで書きました。 I don't have enough knowledge about a Fukusuke brand but I only know that it is very rare brand to find out in Japan. I believe that the product probably be produced in Hyogo prefecture. 宜しくお願いします。