• ベストアンサー

至急 英訳お願いします。

renkorusの回答

• ベストアンサー
  • renkorus
回答No.2

February xx, 2013 Address: xxxxxxxxxxxx Dear Sir/Madam, I found an error in my application as follows: 1. I applied for a Coop Visa from Japan. 2. During the custom clearance, I discovered that I only received a Student Visa and was told to reapply for a Coop Visa. 3. I would like to reapply for a Practical Training Visa (Work Permit) upon completing my study because I will not be permitted to work with the Student Visa. 4. I received the Visa yesterday, but the Student Visa and Practical Training Visa (work permit) are same dates. 5. The correct duration will be 6 months of Student Visa and 6 months of Practical Training Visa (work permit) thereafter from the date of entry to the country. As stated in the school’s “Business Work Diploma”, I will be granted a 6 months of Practical Training Visa upon completing my study. I would like you to correct the error and reissue a work permit. If you need further information, I can be reached (email or telephone number) Thank you for your cooperation in advance. Sincerely, XXXXXXXXXX これはアメリカの移民局でしょうか、英語圏と仮定して手紙式で書いてみました。学業を終えてからの、6ヶ月の就職期間は多分、Practical Training Visa (実習または、研修のような意味) と思います。連絡先も記されたらよいかと思います。

jack119
質問者

お礼

カナダの移民局です。 本当にありがとうございます! 大変参考になりました。