• ベストアンサー

英訳して下さい。

お願いします。 1 当市の人口は大阪の5分の1ぐらいです。 2 この町は和歌山県の北部に位置している。 3 私の家はにぎやかな広い通りに面している。 4 この地方には名所旧跡が多い。 5 その寺は江戸時代の初期に建てられた。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

1. * This city is about one-fifth as populous as Osaka. * This city has about one-fifth the population of Osaka. 2. This town is located in the northern part of Wakayama Prefecture. 3. My house faces the busy and wide street. 4. * There are many historic sites in this area. * There are many historically noted places in this district. 5. The temple was built early in the Edo era.

drinker325
質問者

お礼

御回答有り難うございます<(_ _)>