• ベストアンサー

英訳お願いします

『ハワイの旅はとても良い思い出となりました。 いつか、あなたと行けたらいいなと思います。 来週は一緒にスケートに行きましょう』

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.2

Trip to Hawaii became one of my wonderful memories. I wish I could go there with you one of these days. Why don't you go skating together next week?

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうございました。 助かりました!

その他の回答 (2)

回答No.3

Trip to Hawaii is now one of my best memories. I wish we go there together some day in the near future. Let's go skating next week.

mariebb
質問者

お礼

回答、どうもありがとうございました。 参考にさせていただきました。

• sporespore
回答No.1

The trip to Hawaii was very memorable. I hope we can do that together someday. Let's ice skate together next week.

mariebb
質問者

お礼

回答どうも有り難うございました。 役に立ちました。