• 締切済み

以下の文を英語にしたいです。

日本のドラマを英語の通訳するなんて凄いね! 私も英語の勉強頑張るから、日本語の勉強頑張ってね! を英語にしたいです。 お力を貸してください(T_T)

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

You interpreted a Japanese drama into an English one? How marvelous! I'll try to study English hard, so you try to study Japanese hard!