• 締切済み

翻訳お願いします(*_*)

英語に翻訳お願いします(>_<) 『作るのに1日かかったなんてすごい!! すごく良い思い出だね(*^^*) たくさんオススメありがとう! 気になったからYouTubeでskinsの第1話観てみたよ! 面白いけど激しいドラマだね(笑)』 宜しくお願い致します(>_<)

みんなの回答

回答No.1

間違えていたら、すいません。 I was amazed it took whole day to make it! it would be good memory for you. and also, thank you for your recommendation a lot. i was interested in "skin" so i watched episode 1 on youtube. Although i thought this movie was a kinda violent drama, i could enjoy it!lol