• ベストアンサー

ざっくりと英訳をお願いします。

あなたに送った商品はすでにアメリカに届いています。 おそらくあなたが不在であったために、郵便局に保管されていると思います。 あなたの町の郵便局にトラッキングナンバーを告げて問い合わせてください。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • nochi3
回答No.1

An item which I have sent has already reached America. Perhaps for your absence, it is kept safely in the postal office. Please tell its tracking number to your postal office and ask about it.