• ベストアンサー

どなたか英訳をお願い致します。

どなたか英訳をお願いできますでしょうか。「今日は、Kotaさん。Aさんより商品Bの出荷依頼がありました。つきましては、添付のPDFを参考にして、Purchase Orderを発行してもらえますか?参考PDFは、3年前にC社に商品Bを出荷した時のPurchase Orderです。下記が注意事項になります。よろしくお願い致します。」

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • nochi3
回答No.1

Hello! Ms. Kota We have received the request of shipment of item B from Ms. A. Concerning this matter, could you please place its purchase order by referring to the attached PDF? This PDF shows that the purchase order was placed when you shipped the item B to C Company three years ago. The followings are important points. Thank you in advance. ご参考に!

hirorivald
質問者

お礼

早速のご回答ありがとうございました。先方からも無事返事が返ってきました。感謝いたします!