• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英訳よろしくお願いします

以下の文章の英訳をよろしくお願いします。 ダーツの魅力 私の趣味であるダーツについて紹介しよう! まず、ダーツとは何か書きたいと思う。ダーツはゲームや遊びであると同時にスポ ーツでもある。日本を含め、いくつかの国にはプロも存在する。ただ単にカウントを増やしていくゲームだと思われがちだが、色々な種類のゲームが存在する。カウントを減らして最後には0にする01や相手と陣取りをするクリケットなどだ。

noname#187767
noname#187767

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

Let me introduce "Dirts", my hobby. First af all I let you know what Dirts is. Dirts is a fun activity, game and also a kind of sport at the same time. There are professional Dirts players in various countries, including Japan. You may think it is the game for counting scores, but there are various ways to play. To reduce the score to Zero is called "0". To get more area on the board to win the game is called "01".