• ベストアンサー

英語へ訳してもらえませんか?

以下、とあるアーティストの歌詞の一部なのですが 英語に訳してもらえませんか?よろしくお願いします。 少しずつ変わっていくよ 心の中の宝物 光るだけのリング 待ってたんじゃない 一秒ずつ重ねた「時」 すれ違い 黙ったあの日 どんなページも 愛しく輝く ねぇ 君の声がmy name 呼ぶ度にいつもI pray この瞬間が ずっと続いてと願うよ

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

Little by little Turns into anything Tresure in my mind The ring that only glows Is all you ever waited for. Second by second Times are ticking by Crossed and remained silent Every page of the days Surely shines lovingly. Whenever I hear your voice And call your name Wish this moment could last forever.