• 締切済み

困ってます。英文にお願い出来ますでしょうか。

SPS700の回答

• SPS700
回答No.1

While on trips, unexplainable and captivating times and places that fascinate us are but infinitesimally short fleeting moments compared to the long temporal span of the universe. Yet the second one is made aware of such a moment, it transforms itself into an unforgettable precious world.

blindspot
質問者

お礼

英訳をして頂き大変ありがとうございます。自分も色々トライして書くのですが中々前に進まず、頭を悩ませていました。 頂いたこの文章を参考にさせて頂きます。ありがとうございました。