• ベストアンサー

英訳をお願いします

英訳をお願いします 1彼らはみんな駅で待ち合わせたのですか? 2彼はさっきから何を探しているの? よろしくお願いします!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • allesgut
回答No.4

1 Did all of them get together at the station ?  Did they all meet up at the station ? 2 What has he been looking for /searching for/ seeking since a short while ago ? 何通りもできそうです。

kikietaa
質問者

お礼

ありがとうございました

その他の回答 (3)

• marbleshit
回答No.3

主語の間違いがありました。 お詫びして訂正致します。 2. What has he been looking for all this time?

kikietaa
質問者

お礼

ありがとうございました

• marbleshit
回答No.2

1. Did they all have rendezvous at the station? 2. What have you been looking for all this time?

kikietaa
質問者

お礼

ありがとうございました

回答No.1

1. Do they promise to see(meet) at the station ? 2. What is he looking for from some time ago ?

kikietaa
質問者

お礼

ありがとうございました