• 締切済み

これを英語でどう言えば良いのでしょうか?

noname#175206の回答

noname#175206
noname#175206
回答No.3

しもた! 「他の人が言った単語は言えません。」は、始まる文字じゃなかったですか、もしかして。だとすると、(2)を以下のように修正します。 Are you ready? OK then, well,(質問者様が誰かを指名) you're the first one, yes it's you. Say a word, any word is alright. (指名された人が単語を言う。elephantだったとします) Elephant, that's fine, thanks. Elephant starts from e. Now, the real game starts. Next one can't say a word elephant, OK? Like that, nobody can say same words, I mean, someone has already said, you see? Any questions? OK, (誰かを指名して)You are next. Try to say a word. (以下同様に続ける)