• 締切済み

どなたか英語の訳お願いします!

英語でなんと言えば? 鶏肉、たまねぎ、にんじん、ジャガイモ、ほうれん草を炒めて煮込んだものをよく作ります。 I often make things that まで作って止まってしまいました。 どなたか英語に直していただけないでしょうか?よろしくお願いします!

• 英語

みんなの回答

• purunu
回答No.2

I often make dishes, with sauted and well stewed chicken, onion, carrot, potato and spinach.

• marbleshit
回答No.1

I often cook the menu with fried and boiled chicken, onions, carrots, potatoes and spinach all together.