• ベストアンサー

英語にお願いします!

(1)伝えておきます! (2)2人が来た事を○○に伝えたらよろしく伝えておいてと言われたよ! ○○に名前が入ります! (3)次はどこの国に行くの? (4)日本の○○楽しんで行ってネェ! すみませんが英語にお願いします!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • ddd01a
回答No.1

(1) I'll pass on the message! (2) I've told ◯◯ that you're here. He(she) said hi to you. (3) And which country are you off to next? (4) I hope you'll enjoy (the Japanese) ◯◯!

3w0w3
質問者

お礼

ありがとぅございます!

その他の回答 (1)

• RJERSJ
回答No.2

(1) I will tell him/her that. (2) I told OO that you two were here, and he/she told me to say hi to you two. 「2人」が目の前にいる場合はこの言い方。二人のうち片方だけの場合は、 I told OO that you and XX were here, and he/she told me to say hi to you two. (3) Which country are you visiting on your next trip/vacation? (4) I hope you will enjoy OO in Japan.