• ベストアンサー

短い文です。英訳お願いいたします。

私は主人公のちょっとした言動や人との関わりによってその後の運命が大きく変わって行くような映画が好きです。それを自分に重ね合わせるからでしょう。 これの英訳をお願いしたいのですが。よろしくお願いいたします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51910
回答No.2

I like movies where the fate of the main character is greatly affected by his/her casual behavior, and by how he/she relates with the people around him/her. I think this is because I tend to identify myself with the character in the movie.

その他の回答 (1)

noname#146604
noname#146604
回答No.1

I like a movie which subsequent fate changes a lot and goes by relation by a hero's rather famous speech and conduct and person.It will be because it is laid on top of itself.