• 締切済み

英訳お願いします。

「結果は思わしくなくても、尽くした努力は力となって残っていく」 これの英訳お願いします。

• 英語

みんなの回答

回答No.2

You might not get the result you want, but the effort you put in will build your skills for the future.

• SPS700
回答No.1

The result may not be what you wanted, but the efforts you made will stay as a valuable source of power in the future. とも。