• 締切済み

英語にして頂けますか?

(1)あなたはお酒が強いですか? (2)ナンパ目的だと思われて困る。私はただ、友人とお酒を飲んで楽しみたいだけなのに。 (3)私はダウンタウンディズニーのバーに行きたい。 以上の3つを英語訳してもらえませんか?

みんなの回答

• sayshe
回答No.2

<訳例> (1) Can you hold your liquor well? / Are you a heavy drinker? (2) I am annoyed that some people think that we are drinking to be picked up. I just want to enjoy drinking with my friends. (3) I want to go to bars in Downtown Disney area.

noname#178374
noname#178374
回答No.1

Are you strong to alcohols? I am hate people thinking that I do this all for flirting. I just wanted to drink alcohol with my friends and have fun. I want to go to Downtown Disney's lounge bar. へたくそですが....