• 締切済み

英語へ翻訳お願いします。

sysadatseattleの回答

回答No.1

As far as I can tell, your ex seemed that she had treated you as her own stuff. Although I think controlling tends to be involved in relationship, controlling each other all the time must ruin it. But I believe you had a lot of great memory in your past since your ex and you had been together for a long time. Even though I do not like to say I haven't seen your everything yet, I love your kindness and passion for work. Plus, I have no doubt that you are great and handsome person. Isn't a past memory that your ex and you had been together a part of yours? Anyway, I glad you haven't get married since I won't see each other like that now if you have. ん~。。。ちょっと固いかな。。。男の英語な気がします。 いい感じの表現だけピックアップしてくれたら嬉しいです。 女の子の英語は難しい(汗